God forgotten the common people like you

Då har jag nyss kommit hem från en föreläsning om axlar och nacke på Inpuls. Men var jag tydligen en av dem få som hade missat att det var praktiska övningar så jag kom dit med tajta jeans och min "Tjenare mannen"tröja. Som tur var det inte några intensiva övningar.

Mer har inte hänt förutom att jag har haft mi.n första lediga dag för den här veckan. Känns tomt då man inte tränar någon dag. Får tänka att kroppen behöver vila för att kunna bygga upp musklerna..

Ett tips: Far aldrig och handla på mitt på dagarna, vid 14 och absolut inte på Coop på Örnäset. Gud var kryper alla pensionärer fram från? Står där dom och snackar skit i klungor om "dagens ungdomar.." och tar en evighet i kassan då dem småpratar istället för att betala och frågade vad det kostade minst 2 gånger.

Ännu en bild från min senaste fotografering:




Kommentarer
Jessan

det lyyyser om dig stjärnan!!

2012-02-25 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback