Gokväll dagboken

Efter en riktig hurtig fredag, med nästan två timmar spenderade på gymmet för att gå igenom ett nytt koncept med Patrik. Tog riktigt bra och det känns i mina axlar nu. Efter det så blev det en promenad med mina favoritbrudar och Jacke runt isvägen. Min premiärtur där för i år och jag fick testa på mina spikskor som var riktigt sköna! Imorn tänkte jag fara förbi pontus och ta några simlängder och inviga min baddräkt, gillade inte att simma i bikini. En mycket hurtig helg kommer det bli och jag känner mig i bättre form än någonsin. Får bara hoppas syrran blir frisk snart så vi kan flänga runt på gymmet igen.

Over and out!

I have a confession to make:

Råkade shoppa lite idag på Acctive då jag var med syrran på stan. Men vart hälsosamma grejer, så som nya träningskläder. Riktigt snygga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback