I can't find the words

Träningsvärken jag har i mina axlar idag är inte nådig. Jag är i det skicket då mina axlar knappt orkar lyfta mina armar. Som sagt jag gör det inte i onödan i alla fall. Hundarna kommer få veta att dom lever ifall dom drar mycket på dagens promenad jag tänkte ta med Jacke idag. Sen var det ju så att det var tänkt att simma idag men då Actic har öppet hus idag tror jag nog det kan vara lite kaos där..


Bra låt:

Closer - Frida Amundsen

It's getting late
I'm wide awake
And my mind is raising again
I can't find the words
They all seem wrong
Like the meaning is lost in translation

I have always been in love with you,
But,
You are unable to see that
I have felt this way, every night and day
Wishing that you would just come
A little closer
Come a little closer
Come a little closer
Closer to me
Come a little closer
Come a little closer
Come closer, closer to me

You must be blind

Believe me I have tried
But nothing I do gets you to see me
How do you feel
I need to know
'Cause my heart just wants to scream it

I have always been in love with you,
But,
You are unable to see that
I have felt this way, every night and day
Wishing that you would just come
A little closer
Come a little closer
Come a little closer
Closer to me
Come a little closer
Come a little closer
Come closer, closer to me

(Nej jag är inte kär i någon utan tycker bara låten är bra)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback