I heard that your dreams came true. Guess she gave you things I didn't give to you.

Då har jag nog städat klart för den här dagen, förutom att tvätta klart då. Tror att jag ska och hälsa på syrran som arbetar lite inne i stan idag. Sen blir det en lugn kväll, planera vad som ska ätas till middag och sen fara till en kär vän för lite filmtittande och imorgon kanske jag ska våga bege mig på afropowerdance med Michaela, kanske bra för att få utlopp för ens aggressioner och känslor. Eller har ju faktiskt bokat in det passet imorn och jag är väl inte den som skulle svika en vän genom att helt plötsligt inte dyka upp för att mina nerver inte pallar det..eller? Nej skärpning nu, jag har ju faktiskt tagit mig själv på ett Shábaam pass.



Kärlek!




Kommentarer
Amanda

Vad söta hundar :)

2012-02-15 @ 21:20:50 | http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback