I.w

Idag är det lättare att säga var jag inte har träningsvärk..haha dom i omklädningsrummet frågade om jag hade ont i ryggen imorse då jag böjde mig väldigt stelt för att ta upp saker från golvet. Ja! Jag känner mig åter igen som en ej aktiv pensionär och har värk överallt. Blir nog att ta vilodagen idag istället, eller i alla fall gå på i.w och hoppas ja går bort träningsvärken i låren (vilket inte kommer funka) men måste nog ställa in gymtiden.

Notis: I Sverige återvinner vi 154 185 ton elskrot. Vi är bäst i världen på att återvinna elskrot och ligger långt över EU:s krav på att varje invånare ska slänga minst 4 kilo varje år.
– Så länge vi lägger de förbrukade varorna på rätt ställe när vi inte vill ha dem så är det i sig inget problem att konsumtionen är hög för då kan det materialåtervinnas. Tittar man på de 177 000 hårföner som återvanns, så kan det bli 3 miljoner mobilskal.

Det fick jag reda på då jag lyssnade på P3 igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback