Kvällens Update

Hyfsat händelserik kväll eftersom jag befunnit mig på jobbet med arbetskamraterna och producerat panel i sin vanliga ordning. Dagen annars har inte heller varit så fylld med spektakulära saker. Det enda var att jag var på bodypump med mitt ex..till skiftlag på friskvårds. Starkt jobbat av mig som fortfarande hade träningsvärk i ryggen efter tisdagens marklyft och träningsvärk i magen även. Men jag tog mig igenom passet. Den stora frågan är hur det kommer gå för mig imorn då jag ska testa träna med Patrik. Se om han har några bra tips på övningar osv. Han tjatar nå om att köra efter "Rytters bok" vad det nu är, tydligen 4 set och 12 reps på varje övning. Aja blir kul och se om man pallar det. Även hoppas jag på att inte vara slut i muskelgrupperna vi ska köra imorn.

Efter ett bodypump pass blev det Malmen i sin vanliga ordning, hade hoppats på plättar och grädde innerst inne eftersom det inte blir så ofta jag äter det nu för tiden..med inte så ofta menar jag aldrig. Men det fanns inte på denna klassiska onsdag utan fick bli raggmunkar. Fick även sällskap av Mr. Haraldson att fördriva dötiden tills jag började jobba, thank you!

Försökte idag få några på spontan filmkväll eller liknande, men verkar bara vara jag som inte jobbar imorn. Verkligen tråkigt. Fast om jag tänker på mig själv hade jag nog inte varit så på om jag skulle upp för att jobba eller skriva en rapport imorn. Trist..verkligen trist..nä får ta och borsta tänderna och sätta på vännerna som aldrig sviker, hur tragiskt det än låter så blir det något Gossip Girl avsnitt för att sen sova och ladda upp för morgondagen som troligtvis blir mer händelserik än idag.

image description


Skada mig även på jobbet ikväll..satan vad det kan svida då skinnet på hälen skrapas upp...aj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback