Snickerskaka

Blev en sen kväll igår, kom hem kanske vid kl 04?! Men har nu sett Mästerkatten! och The Shining som tydligen är en klassiker som man måste ha sett så då kan jag dra ett streck över det på min Bucket list. Då är väl dem som Braveheart, Pulp fiction och Kill Bill osv. Perfekt väder ute, kanske blir långpromenad med älsklingarna runt isen för att få komma ut och fota lite också.

Igår gjorde jag även en nyttig snickerskaka med proteinpulver förstås. Proteinpulver med chokladsmak, osötat jordnötssmör och lite havregryn. Fick tipset från gruppen Acctive North. Var som inget exakt recept utan jag öste på av allt så att det skulle bli bra för att passa min form. Men tipset var att smaka på smeten innan. Visst erkänner väl här att man inte får någon sockerkick eller liknande men det var helt klart godkänd för att vara nyttig! Jag använde mitt Double Pro men hon som tipsade om det använde 3 Phase Protein.

Försöker få med någon på en promenad längst isvägen idag, verkar dock vara svårare än man tror.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback