Tjenare bloggen!

Hemma efter helt seriöst 2 timmar på gymmet. Tog bussen eftersom jag haft tillräckligt med bilbekymmer idag så mitt humör efter jobbet var ej på topp. Så irriterad att jag skottade nästan hela gården bara på grund av min tjurighet och ångorna som kokade. Aja får se det som träning i alla fall. Idag tog jag mig själv till gymmet för ett bröstpass, mycket stolt över mig själv. Måste väl erkänna att det är lite tråkigare och mindre effektivt då jag inte vågade ta ut mig på samma sätt då man inte har någon som kan passa bakom en då man kör bänk, man vågar inte ta ut alla krafterna om man inte är säker på att man får upp den sen. Efter några övningar bröst så mötte jag upp Michalea för att äntligen testa på indoor walking. Eeh det tog riktigt bra alltså! Fler sådana pass kommer ske, som vi har bestämt nu kommer vi köra det en gång i veckan. Efter 45 minuter svettande så såg jag att bussen inte gick på ett bra tag så hängde på Michaela med lite magövningar tills bussen skulle gå. Höll nästan på att glömma bort den så var i slutändan tvungen att halvt springa dit. Men visade sig att jag ändå fick stå och vänta i 5 minuter, heh!

När ska jag då börja med mina morgonpromenader? Snart då det blir lite varmare förhoppningsvis. Funderar på att börja gå till jobbet om vädret är hyfsat bra.

Bra gjort idag: Ätit lax, keso och sallad! Allt för att lära sig äta fisk och tycka det är hyfsat gott. Var gode gott då jag kryddade med lite dill. Jag och syrran rev sönder Maxrabatterna som kom med posten, score till oss!

Mindre bra gjort: Tänkte in alls på miljön utan slog på duschen ett tag innan jag klev in för att få upp värmen riktigt, men skönt var det! Lyckas glömma mina Omega-3. Skulle aldrig skrivit på bloggen att jag var duktig på att ta dem för nu verkar jag ha blivit senil.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback