Hälsa & Skönhet -99

Ny dag och nya möjligheter. Sovit väldigt dåligt inatt och vaknat flera gånger av någon anledning. Vaknade sist kl 06 vet inte om det var för att ja trodde att jag var tvungen att bege mig till jobbet. Gick i alla fall upp då men endast för att gå ut med hundarna en sväng och ge dem frukost. Molly blev glad och ivrig men Zelda är något med mänsklig med hennes något mer morgontrötta humör. Är bara för mig att käka frukost och tagga upp för Friskvårdscenter med Patrik.

Blir att käka mig fibergröt och bli lika stark som Bamse, så kanske tar med en skvätt honung till. Har förresten fått mina poträttbilder nu och dom kommer läggas upp så snart jag fått bloggen tillfixad för nu är jag verkligen spyless på att ha en sån här tråkig design.

Är en träningstidning gammal om den ser ut sähär och diskuterar baddräktsmode?

Eller när dem här personerna utsågs till Sveriges vackraste:

När jag sen hittade ett årtal så var det -99 men tyckte det inte lät så gammalt. Men jag var ju ändå bara 8 år. Tiden rullar fram för fort!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback