Forts.

Kom på att ni kanske undrar hur det gick med min detox egentligen. Om inte så får ni ändå veta. För det första så började jag blanda det med juice istället för att få ner det. Så det är ett tips att blanda det med juice så ni får ner det i magen!! Alltså det gick bättre. Körde på två doser per dag ett tag. Det märktes på tarmarna kan jag säga! Blev mycket mer toalettbesök än vanligt. Men sen började jag fega ut för jag vågade inte köra två doser då jag jobbade eftersom det vore lite pinsamt för mig om det skulle bli stopp i Plannjas produktion för att jag var tvungen att springa på toaletten. Sedan när jag inte kunde springa då jag ville det så började jag få en illamåendekänsla eftersom jag inte kunde poopa ut det som ville ut. Så nej jobbet passade inte riktigt ihop med min detoxkur. Får planera det lite bättre till nästa gång och då tror jag även att jag kör på kapslar jag bara kan svälja också.

Snart iväg till friskvårds för att träna biceps!

Har nu slutat med detoxen och syrran har tagit över kuren.




Kommentarer
Louise

Hahaha, ja nog är man beroende alltid ;)

2012-01-18 @ 14:06:25 | http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback