Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och någonting alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer.

Det kommer vara ganska förståeligt vad jag kommer skriva om idag eftersom en underbar tjej har inatt somnat in på grund av en hjärntumör. Vet inte heller riktigt vad jag ska skriva. Kände inte henne så bra men han träffa henne tillräckligt många gånger för att se hur kärleksfull hon var. Redan första gången jag träffade henne krama hon om mig som om vi känt varandra sen vi föddes. Kommer skriva samma sak här som jag skrev på facebook.

Jag minns att jag skrev i mitt brev till dig att det finns ingen Gud. Har tänkt om lite, det kanske finns någon men i så fall är den en egoistisk själ som var avundsjuk på människor i din närhet som fick se och höra din röst och skratta varje dag så han ville ta hem dig till honom. Jag önskar att allt detta kunde vara en film med ett lyckligt slut.. Att den underbara goda och kärleksfulla människan övervinner allt! Tänker på dig Marielle och din familj. Ska tända ett ljus för dig när jag kommer hem och lyssna på din låt.

Ser massor med folk som skriver vackra saker om henne, men kan fortfarande inte smälta att hon inte finns bland dem nå längre. Tänker massor på hennes familj och kan nog inte ens föreställa mig hur dem känner just nu.

Tog en av alla vackra bilder som fanns på facebook..och vet inte hur många gånger jag lyssnar på dig på spotify idag..


I'm looking at an angel

And believe me when I say

She got that whole place glowin'
She got that whole place glowin'

She got that whole place glowin'

And she's high in the sky singin'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback