Marklyft

Igår gjorde jag ännu en förbättring i snedbänk med hantlar och istället för 14 kände jag att jag kunde öka till 16 kg och körde 3 set x 8 repetitioner!

Idag ökade jag också i marklyft, körde 60 kg i 3 set men bara 6 stycken. Men sist jag körde med 60 gjorde jag ett misstag och värmde upp med dete vilket inte var en bra idé, ajaj!

Kommer vara lätt att somna idag eftersom det har varit mycket att ta in i huvudet på Plannja idag. Så mycket information att det är svårt att placera in i fack.

Inatt förutom att jag körde hem helt ensam klockan 2 på natten och undrade verkligen vem jag skuller ringa om jag körde fast, som tur är gjorde jag inte det. Körde hem mitt i natten för att jag slutade 24 och efter det sprang jag i snöstormen till S45 för att hälsa på mitt skiftlag, eller mitt före detta skiftlag. Men som Per nämnde i höstas har man ju lätt att falla tillbaka till "exet". Måste ju även erkänna att jag saknar dem väldigt mycket!

Nu blir det att zappa runt på tv:en och känna lugnet och hoppas att jag klarar av att kliva upp ur sängen imorn med inte allt för mycket träningsvärk i ryggen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback