On the road again!

Då har jag lyckas spendera nån timme sovande på bussen. Men först trodde jag inte att jag skulle lyckas så blev lite förtvivlad. Hade inte ens hunnit somna när vi var i Piteå. Rutinen man hade då man gick skola och hann sova ett bra tag innan man var i Norrfjärden, den var bra! Kan också ha med att göra att snubben bakom mig hade knät i ryggen på mig, alltså i mitt säte så det kändes igenom och att tanten bredvid läste tidning med lyset tänt och hostande. Har helt vant bort mig att åka länstrafiksbussar. Men sedan kom jag ju på att jag har klassiska öronproppar i ryggsäcken!! Mitt möte med John blund var räddat!

Nu är jag bara orolig på var jag ska trycka på knappen..smånojjig som jag alltid är över sådana saker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback