Bilder

Jag överlevde mitt första 12 timmars pass på Plannja igår men nog kan jag småerkänna att det var tungt. Kom hem men kunde inte riktigt lägga mig på en gång utan var ju tvungen att öppna min försenade julklapp som jag köpt till mig själv. Något som jag velar ha i 4 år, lika länge som jag använt min kamera. Men igår kom det med posten, en extern blixt! Nämligen en SB-700. Igår när ja kom hem satte jag både batterierna till kameran och blixten i laddaren under natten. Ställde klockan på 09.30 men vaknade själv före 09 var såklart småtrött men kom på att jag kunde testa blixten så klev upp som ett barn dagen efter julafton och ville leka med mina prylar. Så har idag hittat lite försöksobjekt. Fick till mestadels bli Zelda eftersom hon är så givmild med sin tid.

Har även fått min julklapp av lillebror och syrran i rätt storlek. En gult träningslinne från Better Bodies. Som kommer invigas på dagens ryggpass. Bild kommer upp på den sen!



Mina första bilder med nyblixten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback