UltraDetox

Började nyss på min detox. Tog två teskedar i vad jag hoppas bara var 3 dl vatten, tar aldrig mer än nödvändigt. Men måste säga att det är bland det värsta jag smakat på länge. Till och med värre än det stickande "Loading Drink" jag tog innan träningen förut. Men om det inte smakar bra så kanske det är större chans att det verkligen funkar? Men läste nu att det går att blanda med juice så det kan vara en bra sak att testa. Om ni undrar vad jag köpt så är det "Holistic UltraDetox" Som är en ört och fiberdrink. Alltså ett pulver jag ska blanda och dricka 2 gånger per dag i 3-6 veckor.

Har även idag lämnat in ansökan om en årsprenumeration av BODY, så förhoppningsvis får jag och syrran ner en tidning per månad för dem kommande 12 månaderna. Sitter nu och tar det lugnt och zappar på tv:en med en fisande hund bredvid mig..och dem gasmolnen är inte lindriga. Syrran har rymt in till sovrummet..så ni förstår hur hemska dem är.

Kåbdalis på dan på lördag kanske och sen fort hem och se premiären av Gladiatorerna som börjar 20.00 på tv4, längtar!! På body.se hittar ni information om årets gladiatorer. Bland annat en favorit hos mig och syrran kommer vara med, Helene Ahlson.

Får se om detta pulver sätter igång på tarmen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback