English breakfast

Har haft en fullspäckad ledig dag men uppstigning klockan 7.00. Ut med hundarna och ge dem mat. Sen tryckte jag i mig BCAA och PWO och det blev promenad till gymmet för ett benpass. Direkt efter påfyllning av lite gainer och promenad hem för min frukostgröt. Gick upp tidigt för att testa ett nytt tips från BODY och vill se hur kroppen reagerar på det. Ska berätta mer imorn då jag sitter på datorn. Gick även upp i tid för att få hela dagen ledig för att ligga i solen. Var solen kvar då efter frukosten? Nä..skulle inte tro det. Blev istället att fortsätta packa ner mitt röriga liv i flyttlådor så det blir mindre att göra sen. Kan nu stryka två till filmer på Imdb's 250 topplista. Bland annat Gladiator och Kill Bill vol. 1. Testade på en engelsk frukost förra veckan tror jag. Funkade faktiskt men blev ju mer "brunchaktigt"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback