don't play with fire you might get burned

Idag var ett riktigt bakslag, speciellt på gymmet. Ingen övning gick bra, tagget var där som vanligt men kroppen ville inte hänga med vilket gjorde mig frustrerad och irriterad. Kom då och tänka på Bernt på jobbet, som frågade mig förra veckan vad jag har för förväntningar på mig själv då jag är och tränar. Vet inte riktigt själv, visst jag förväntar mig inte att jag ska öka i styrka och kunna lägga på mer vikt efter varje gång men då man får ett bakslag och man inte orkar lika mycket som man körde på sist så känns det lite som ett steg bakåt. Ett annat bakslag är att jag inte har någon matlust. Jag är inte alls sugen eller hungrig, varken före eller efter träningen. Igår satt jag på jobbet och riktigt tvingade i mig mat för att jag vet att jag måste äta. Funderar på att någon dag i veckan lägga till lite kolhydrater i min mat för att få en liten kick.

Jaja inget att deppa över utan bara ta nya tag till morgondagen och hoppas att matlusten kommer tillbaka snart. Nu lite GA-avsnitt. Cya!

Hittade en 1 år gammal bild och kom på att jag måste plocka fram mina hattar snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback