Update

Varit dåligt med uppdatering och har inte ens hunnit berätta om min skidtur förra fredagen. Men imorn kommer förhoppningsvis en ny design upp som ska väcka bloggandet till liv igen! Så då ska jag berätta om skidäventyret runt ormberget.

Var förbi Krister på Acctive idag för att köpa nytt proteinpulver utan smak, är lite för feg än för att testa med smak så håller mig till den klassiska grötsmaken.
Köpte även en ny tröja som ska hjälpa mig att få upp värmen på gymmet. Stort plus för den underbara färgen!

Ps. Jag joggade faktiskt till och från jobbet tisdags..om man kan kalla det att jogga ens. Aja varningsklockorna ringde i alla fall så nu är det dags att fixa till min Akilleshäl med Patriks hjälp.

Blogg.se appen är riktigt dålig så kunde
inte ladda upp bilderna ja ville. Men lägger upp dem imorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback