Vilodag

Onsdag, underbara vilodag eller? Gårdagens benträning har gjort att jag ser ut som ett retard då jag går i trappor sätter mig på stolar och gör ett toabesök, som tur är ser ingen mig då.

Trots det så begav jag mig med syrran och Jacke till Actic för att ta några simtag. Fick äntligen inviga min baddräkt och dusch och bastu efteråt gjorde en till en ny människa. Far sedan förbi Kvantum för att bara inhandla nyttigheter som lax, sallad, keso, kvarg och äggvitor. Japp färdiga äggvitor! Har alltid undrat och tänkt på hur ohållbart och dyrt det blir att dela äggen hela tiden så har länge tänkt frågan någon erfaren som gör äggfluff hela tiden men förra veckan dök tipset upp i Acctive-gruppen. Så nu jäklar ska jag börja med det jag också!

Ska nu försöka ta en powernap innan nattens skift. Får se hur det går med min flitiga syrra som dammsuger för fullt.

Några bilder, sa att jag inte skulle lägga upp en bild på mig i baddräkt men äh måste ju visa hur sportig jag ser ut, måste bara börja simma ännu mer. Har alltid varit en badkruka så är ingen höjdare på att simma. Blev även att köpa hela 12 lättkvarg då det var extra pris, men det käkar Thelinarna upp på nolltid!




Kommentarer
grabb

Jag tycker det är coolt att du vågar visa en bild på dig i baddräkt. Du är ju så snygg också! =)

2012-03-16 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback