Finare hy

Idag var en sån dag då mitt ansikte strejkade. En sån dag då hyn såg riktigt hemsk ut. Finninvasion samtidigt som den var torr. Ville inte heller smeta på foundation för att irritera den ännu mer så gick omkring och såg ut som en zombie idag. Men fick nog så när vi var förbi Acctive så köpte jag äntligen lite vettiga ansiktskrämer som jag förhoppningsvis kommer använda både morgon och kväll. Köpte även en ny sport-bh från Casall och kan säga att det var dags för det också.

Då vi började på det nya träningsschemat igår så var det cardiodags idag. Varannan dag 20 minuter, vilket kan vara en bra start för mig, både psykiskt och fysiskt med tanke på knän och min fot. Ska berätta mer om det nya schemat vid bättre tillfälle.

Ska till syrran ikväll och se Pumping Iron.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback