Ovanpå molnen

Vaknade 08.20 över att min lillebror frågar om jag inte ställt väckarklockan, älskar när någon kommer och väcker en ungefär 10 minuter före man ställt sin tid, underbart! Minusgradsuppdateringen av honom var -15, precis så att vi skulle fara till backen. Det var alltså bara att ta på sig allt från sportBh till underställ och packa in tre reservhandskar i ryggsäcken. Framförallt en kall dag som denna varm choklad och hembakta ostfrallor!

Om man fick bestäma själv så visst kunde de vara några grader varmare, det hade inte behövt snöa eller blåsa i backen. Men föret var extra roligt då det var pudersnö så det kändes som om brädan flög ovanpå moln. Agge fick testa min bräda vilket även gjorde att jag var tvungen att åka med hennes. Idag känner jag mig ännu nöjdare att jag fick min snowboard i 18års present av mamma och pappa.



En bild på syrran som borrat in sitt arsle i pudersnön och tar sig upp med hjälp av Jens.E.



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback