Utkast: Okt. 14, 2010

Ny dag, nya möjligheter. Det är väl så man ska tänka? Positivt tänkande är något jag verkligen behöver just nu. Jag vaknade i sängen på morgonen och jag kan inte påstå att det var så jag tänkte. Snarare tvärtom, kan ja inte sova i ett år istället? Att man vaknar om ett år och inget är sig likt, förutom dem man vill ha kvar förstås.

Det är många som ofta tänker på att om man kunnat skulle man bygga en tidsmaskin, resa bakåt i tiden och fixa allt man klantat till. Fixa alla dåliga repliker man sagt när man senare kommit på att "sådär skulle jag sagt istället". Men helt ärligt om man byggde en tidsmaskin vad vore bättre. Resa bakåt i tiden eller framåt? Framåt tills man glömmer det man vill glömma, eller fått något bättre så man inte tänker på det något mer.

Gammal bild, bara för att..


"Do you mind if I ask you a question, sweetheart? Do you know what forever means? The next time you promise me something like that just remember that forever never ends."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback