Fuck you, alla ♥-dag

Då var det alla ♥-dag igen, väldigt mysigt! Kan ingen knacka på dörren där står ett bud med rosor, visst choklad är godare men onyttigare.

Möte 14.00 idag, sen efter idag blir vi nog utan dator på Skuris, måste fixas! Har storslagna planer för mitt rum nu, frågan är bara när man ska tag i det och för det andra om jag nu vill ha mer space i rummet kan ja ju lika gärna kasta ut den förbannade sängen som jag inte ens använder nu. F*n det är den 14 idag eftersom det är alla hjärtans dag..det innebär att min syster fyller år om exakt 6 dagar, den 20:e. Vad har man planerat att köpa till henne? Piip piiip...hjärnan ur funktion..mayday mayday!! Vad ska jag köpa? Nog för att det är väl enklare att köpa till henne än till lillebror.

Så från oss alla till er alla en riktigt glad alla ♥-dag! Hoppas min bild förgyllde er dag lite..

 Screw you guys, I'm going home!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback