I said, don't disturb me when I'm cleaning my room!

Idag har jag jobbat, testat att träna på nautilus för första gången i Luleå, men måste tyvärr säga att jag blev besviken. Eftersom jag bestämt mig bara för att börja köra med fria vikter och utbudet på det var inte stort. Då var det till och med bättre i Piteå och på SSABs gym, trist men sant. Har även fått mer proteiner idag, alltid bra att ha eftersom det inte finns något bäst före, eller finns gör det väl men håller nog väligt länge. Passade på att testa mina nya träningshandskar, så tror det här kommer bli bra. Riktigt bra!

Nu när jag kom hem märkte jag att det är Scary Movie på femman, den första också tror jag. Det vill säga mycket rolig!



Mitt horoskop verkar ju positivt i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback