Jobb idag

Idag blev man inring och då blev det snabbt att trycka i sig lite mat och ta på sig nå kläder och nu sitter jag här igen. Räknar ner dagarna till helgen som är snart!! Har redan börjat småpacka lite men är osäker på vad jag vill ha på mig för enligt ryktet så kommer det bli kallare till helgen, typiskt! När fick man vara med om en Jokkmokks markand sist som var nollgradig? Måste även säga att mitt humör dem senaste dagarna har varit hyfsat på topp och jag mår hur bra som helst. Om det är för att det börjar bli ljusare ute eller för att jag kommit igång med träningen vet jag inte. Känner lite i ryggen efter gårdagens pass och idag blir det väl axlar och mage tror jag.


Hur kan man inte bara älska min mobil som tar sådana här fantastiska bilder med bästa skärpan någonsin?
Fick inte med mig syrran på årets marknad eftersom hon skulle jobba så blir att jag far upp själv. Inte världens lättaste att få med sig någon som är taggad för att festa i Jokkmokk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback