I See You Dancing With Every Girl

Då satt man på jobbet igen och svarar i telefon. Igår kom mitt kosttillskott som jag ska börja med nu till min träning så den var ja tvungen att fara och hämta, sen lite kläder och sånt från Skuris. Sen brumma jag och Nisse mot Willys för att köpa lite kesella och kyckling för en bättre kost för mig som ska hjälpa mig i vägen mot magrutorna. Jag tror många tvivlar på att jag kommer klara det, jag kanske också ska tvivla lite. Men är ju bara några månader tills vi får se om jag klarar det eller inte.

Har även fått veta nu av min kära Jannie att vi kanske ska fotas när vi åker snowboard och så duktig känner jag mig inte och speciellt inte när jag inte åkt nå än i vinter. Nu måste jag ut i backen..NUU!!

Var även med i gårdagens Extra tidning om ni missa det. Fast bara en vimmelbild från juldagen på farmen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback