Oxen

Vet inte vad alla har fått för dille på facebook om något nytt stjärntecken, måste ha missat något? Har inte berättat om att jag köpt en bok om horoskop och då har jag ju såklart köpt oxen och har börjat läsa den. Det är nästan så att jag blir rädd om hur mycket det faktiskt stämmer in på mig. Det roligaste är att man även kan kolla vilka stjärntecken man passar ihop med och hur förhållandet kommer vara, och vad jag har varit med om så stämmer det också, scary!

Oxens karaktärsdrag: Envis, stolt, beslutsam - stämmer absolut in på mig!
Livsmål: Att uppnå trygghet och ha ett rikt och bekvämt liv - stämmer väl in på dem flesta men även mig.

Men sen är det som står inne i boken är otroligt likt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback