I'm a highwayman, On the road again!

Då blev jag inringd att jobba på Liko halva dagen idag, hoppas jag bara inte glömt för mycket eftersom det var ett tag sedan jag var där. Men det ska bli trevligt att träffa Liko-gänget igen!

Btw, jag gillar inte reklamen för Ekströms smulpaj. Att dem ska låtsas att dem själv har bakat den och sätter mjöl i hela ansiktet, jag menar hu ofta händer det! Ja tänk nu inte som att dom kanske har busat med mjölet. Aja reklamen är inge bra i alla fall! Kom och tänka på det eftersom den nyss gick i reklampausen.

Undra vad man ska ha på för kläder idag då. Eller stora frågan hur man ska se ut imorgon kväll!?


Mina röda tygskor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback