Do you believe in magic?

Gud vad träningsvärk jag har haft idag, speciellt i benen efter att jag var och sprang igår. Idag är det fredag den trettonde vilket jag inte tycker har märkts alls, kanske för att jag inte alls är vidskeplig. Att det är en vanlig fredag märks inte heller av eftersom jag jobbar hela helgen. Vilket kan vara bra så man inte gör en massa annat.

Tråkigt inlägg det här blev..aja! Tidig säng för mig ikväll för blir att kliva upp 04.40 imorgon..endast en tolvtimmars arbetsdag väntar..hallelujha!

Mina nya supersnabba joggingskor..eller dom hade säkert varit det om någon med bra kondition haft dem..på den andra bilden ser ni en liten bit av SSAB!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback