2011-11-28

Sprang just ut för att sopa bilen från den lilla snön som kommit för att sedan kunna stoppa i kabeln för motor- och kupévärmare. Ska snart bege mig mot inpuls igen för ett bröst och axelpass. Känns verkligen inte som måndag utan som att de fortfarande är helg trots att jag varit ledig sen i torsdags.

Har varit min onyttigaste helg på länge, jag var ut i lördags. Vilket innebär att ja drack vin och ett nattbesök på max! Hade lite ångest dagen efter men då var jag och syrran på morgonspa på Inpuls. Det får en att inse att att det kanske är dags att investera i lite bättre produkter för huden. Min ansikte och kropp blev lika lent som en babyrumpa. Men att använda en ansiktsmask som luktade som spya var inte drömsenariot en dagen efter.


Bild från lördagen och söndagen efter spa-tiden. Kanske inte ser så fräch ut på den bilden men kändes fräscht i alla fall. Sen blev de en ännu onyttigare söndag med frukost på Elite hotell..mm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback