Mari Jungstedt

Nu ska jag ta lite paus från serie tittandet och tänkte börja läsa igen. Älskar ju att läsa. En gång sträckläste jag en deckare på en dag. Fick ont i huvudet men spännande var det och har lätt för att bli fast i saker. Blev även för att jag slutade för att biblioteket hade aldrig inne nästa bok av serien. Även om det inte är så att man verkligen måste läsa i ordning säger bibliotekarien men håller inte med! Jag måste läsa dem i ordning i alla fall och orkar inte stå i evighetskö för att förra läsaren ska lämna tillbaka. Men nu har jag den! I pocketversion så inte samma "feeling" men blir bra ändå.




Kommentarer
Mor

Jag håller med, man måste läsa böcker i ordning då får man mycket mer när man läser, man lär känna personerna i böckerna bättre för man vet då vad som hände i föregående bok.

2012-12-07 @ 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback