Serienörd

Har blivit en serienörd senaste åren. Man verkligen sugs in i dem. Hunnit bli en del serier också som:

- O.C, första serien ja började med. Dock så var fjärde och sista säsongen ingen hit.

- Sex and the city, en klassiker!

- The Shield, för vi hade dåligt internet och syrran hade lånat skivorna så i brist på annat började jag se. Funkade men slutade efter fjärde säsongen för jag inte gillade den längre.

- Sons of Anarchy, för att Charlie Hunnam är snygg och alla andra pratade om den.

- Gossip Girl, är inne på femte säsongen. Blivit för mycket av allt men ändå fortsätter man ser för man är ändå fast.

- Greys Anatomy, en av mina favoriter! Som jag snart måste ta upp och se senaste säsongen av.

- Desperate Housewifes, också en favorit. Lite too much men ändå charmig.

- Spartacus Blood and Sand, börjat på senaste veckan. Men känner mig redan småless den. För långa avsnitt och krigsscener.

- The Big Bang Theory, för att skratta emellanåt.

- That 70's show, samma anledning som jag ser Big Bang.

- One Tree Hill, inne på andra avsnittet bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback