Ryggpass

Har inte blivit så mycket träningsprat här på bloggen på länge. Då det inte har varit så kul med rehabträning. Men nu börjar jag säkert med långsamt komma tillbaka på banan igen. Blev rygg, biceps och triceps idag.

4 set x 8 reps marklyft (första gången jag är tillbaka på 60 kg på 2 månader nästan)

4 set x 12 reps latsdrag

4 set x 12 reps kabelrodd

2 set x 12 reps rygg-ups


4 set x 8 reps bicepscurl varvat med bänkdips med fötterna upphöjt.

4 set x 12 reps hantelcurl varvat med triceps-pushdowns med rep.

2 set enarms drag i cablecross för biceps.

Kan säga att jag fick upp värmen och pulsen rejält, och när jag får mina special knäskydd är det bara börja träna ben igen, i gymmet och på joggingspåret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback