Nyår

Var tanken att fara med släkten till Kåbdalis men det blev inställt. Så det blev att stanna i Luleå. Var till Holmträsk och firade pappa som fyllde år. Sen blev det att fara hem till Luleå igen. Nog för att Holmträsk känns som "hem" också fortfarande. Blev att fixa till sig, tränga sig in i en gammal klänning då jag inte skaffat någon ny. Var inte lår och rumpa som tog stopp som det brukar bli för mig utan den här gången var det ryggen. Gick till slut men kändes först som ett korvskinn. Sminkade mig och drog senare till Jenny och Michaela. Fixade sallad och sen for vi till Linnea där dom hade ordnat med trerätters, löksoppa, älgkött och gratäng och avslutning med vit choklad mouse. Hur det nu stavas. Orkar inte ens kolla upp på Google.

Hade ju bestämt mig att vara nykter och så blev det också. Michaela var det också eftersom vi båda ville inviga den första dan på det nya året med ett Bea gympass för att sätta ribban. Mår bra idag över det beslutet!

Gott nytt år! Känns som att 2013 kommer bli ett bra år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback