aaahh

Aaahh på ett bra sätt. Ni  vet då man tar ett djupt andetag och sen suckar, fast det inte alls är menat på att man har tråkigt utan snarare tvärtom. Man andas ut som en lättnad som jag till exempel gör nu för att jag fortfarande ligger i sängen och det är så otroligt skönt.

Nu ska jag inte fortsätta skriva ett så enormt tråkigt inlägg utan ska väl mer försöka ta tag i bloggen igen. Kanske ändra headern och allt, men det känns just nu för jobbigt. Sedan lite mer bilder för att piffa upp den vore ju som en idé.

Åter igen till min lediga dag som består av ligga i sängen, höra vinden utan för fönstret då jag ser igenom persiennerna att det är hur mulet som helst..typiskt då man är ledig och vill ligga ute i solen och sola.


Laddar åter igen upp en bild på mig själv eftersom det var längesen jag ens hade fram kameran från väskan. Men nu ska det bli ändring på det!



Kommentarer
yollande

I like your pictures! E du model ellr nåt?

Jag tycker att du ska lägga mer bilder på din blogg ;)



/Have a nice evening! :D

2010-07-26 @ 20:52:13 | http://yollande.blogg.se/
Nichole

Jätte söt bild :)

2010-08-04 @ 04:34:01 | http://Nikkiee.Bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback