Utkast: Aug. 17, 2011

Vad är det här? jag lyckas bara sova till klockan 14 och inte ens det trots att jag jobbat natt och brukar lyckas sova till 16. Har min törnrosaperiod blåst förbi? Aja klagar inte så länge jag klarar av att hålla mig vaken på jobbet. Känner mig för att klaga idag men vet inte på vad. Har haft en idé i hjärnan och se hur länge jag klarar mig utan facebook för helt ärligt börjar jag bli smått less på alla överskattade check-in, det hela tiden "förbättrande" och upprustande av sajten. Men skulle min nyfikenhet klara av det? har facebook skapat mig till en skvallerkärring som hela tiden måste veta var mina vänner är? och om man ens kan kalla alla vänner.

Nej jag kommer nog mycket troligt aldrig ta bort min facebook utan fick nu mest nå ryck för jag börja känna mitt hat mot dem som checkar in hela tiden, borde ta bort den inställningen så det slutar ploppa upp på min iphone i alla fall. Jag kommer nog ha kvar min facebook då jag är 70 år och hoppas jag får lika många likes på mina profilbilder som nu. Gosh! hoppas att antirynkkrämerna har kommit på nå revolutionerande!

Tack och hej för mej!




I'll always keep you inside, you healed my
Heart and my life... And you know I try.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback