Sunshine

Har varit lite träningsprat här senaste tiden. Det för att det är inte lika kul att prata om rehab-träning. Men måste väl säga att det går bättre än vad jag trodde och jag har ju redan fått börja träna axeln och överkroppen igen, har dock nästan inga vikter på. Har även fått tid på Helex/Sensia men en som ska vara lite av en expert på knäskador. Ja, jag känner mig som en trasdocka och har brutit ihop en gång eller två över det. Men med det besöket hoppas jag på att äntligen efter 7 års tid få veta vad det är för fel på mina knän. Har varit hos sjukgymnaster och röntgen tidigare men har inte gett något svar. Att jag ska träna upp dem..men nu har jag tränat i ett år utan större uppehåll och knät "vred" sig ändå..så nu är ja arg!!

Aja bröst och axlar idag innan jobbet, känns som att det kommer gå bra. Ska försöka hitta tillbaka gnistan även om jag inte får träna alla övningar än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback