Plättar/Pannkakor

Nyduschad efter att ha varit på gymmet. Körde 10 set bänpress, 10 repititioner med 30 kg. Men insåg att jag klarar av mer så blir ökning nästa gång!

Idag använde jag Bake Pro igen, till att göra plättar. Helt utan vanligt socker också. Men tog ju lite hallonsylt, första gången jag körde utan grädde till plättar också, körde med morötter istället. Kände faktiskt ingen större skillnad från vanliga så blir fler gånger.

Recept Plättar/Pannkakor:

2-3 ägg
5 dl kall lättmjölk
1 dl mjöl
1 dl grahamsmjöl
0,5 dl Bake Pro
En nypa salt
1/2 matsked FRUKTOS
1/2 matsked socker (men jag tog bara fruktos och skippade det vanliga sockret)


Blanda äggen med hälften av mjölken. Tillsätt sedan allt det andra och resten av mjölken. Låt svälla några minuter och grädda sedan.




Kommentarer
jesssan

mmh så gott de såg ut! :-)

2012-01-24 @ 23:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback