Min tur fortsätter..

Började som en riktigt bra tag med ett lovande träningspass då vi bestämt att det är dags att köra lite tyngre igen och bara 6-8 reps. Gick bättre än jag trodde. Men sen var det som att jag straffades av det sen. Först började med ett hopp ner i en gjutlåda jag skulle bygga. Inte så graciöst hopp utan snarare tvärtom, landar helt fel med foten, känner att den vrider sig och sen så "faceplantar" jag ner. Första tanken var ju "hoppas ingen såg" att det värkte i foten kom senare men bet ihop och lyckades få ihop lådan och ingen hade märkt att jag ramlat.

Sen fortsätter oturen då jag får in en brännloppa då jag tar en temp på stålet som lyckas ta sig in i nacken och hela vägen fram på magen och lämnar ett fint avtryck..

Kvällen slutar med att jag kommer hem och ser att foten är uppsvullen..så kanske inte konstigt att jag hade lite ont ikväll.

Aja pappa stelopererade foten idag så ligger väl ändå i lä med mina överrörliga leder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback