Vrickning

Vrickade ju foten igår på eftermiddagen. Hade problem med att sova inatt men tog mig igenom den trots smärtande och dunkande fot. Småblå imorse och fortfarande svullen fick jag hjälp att tejpa den för att klara dagen. Träningspasset blev inställt men känner mig ändå helt trött ändå i foten. Var värre att gå på den idag än igår. Nu verkar det vara på bättringsvägen då svullnaden gått ner. Någon trodde att jag tränat för hårt med det stämmer inte. Är träna jag ska göra för att kompensera mina överrörliga leder. Det vill säga att mina fötter är egentligen för svaga för att hålla upp. Kanske dags att börja plocka kulor?

Aja nya tag imorn och är på smågrinigt humör pga godisabstinensen som är rätt hög då man har ont i foten och åter igen kraftiga skavsår i knäveckena efter skydden..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback