Lite från veckans mat

Gjorde kyckling-enchiladas i början på veckan. Käkade en avokado till för vissa tuggor kan vara riktigt starka. Särskilt om man alltid tror att man kan blanda ner mer sambal oelek. Men vill börja kunna gilla mer stark mat. Sen så hade jag ju beställt pancake mix som jag testade på. Riktigt enkelt. Går ju såklart inte att jämföra med vanliga plättar men ett bra alternativ och tog bara några minuter. Till det serverades en blandning av kesella och lågkalori hallonsylt. Igår fredag lyxade jag till mig med en kycklingklubba viltris och lite bearnaise. Kanske inte ska skriva "lite" då det ser ut på bilden som om det är mer sås än ris och kyckling tillsammans. Men lovar att det är en synvilla.

Nyss vaknat efter första natten och efter allt matsnack blir man ju hungrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback