Ansiktsmask

Sitter nu här efter en påtvingad dusch, skämt åsido det är väl klart jag brukar duscha! På MTV pågår det ett maraton med My Sweet 16, inte att allmänbildande program direkt utan mer att man blir irriterad på att allt i programmet. Kända artsiter som besöker 16-års kalas, självsäkra tonåringar och stolta föräldrar. Hur kan föräldrarna vara stolta över barnen då dom i själva verket inte gjort något på egen hand i hela sitt liv utan har bara använt fingrarna och pekat på vad dem vill ha.

Tänkte ju börja ett nytt liv sa Jens och jag igår så vi ställde oss och gjorde fyllda paprikor och ris till. Ikväll blir det fläskfilépasta, tror Jens ska få ta hand mest om den för han brukar vara bra på sånt! Sen en påskpromenad på ett tag kanske? Efter middagen tror jag nog. För nu sitter jag ju som sagt här med en ansiktsmask från Chanel och hoppas på att jag kan låta bli godisskålen..

Ansiktsmask




Kommentarer
Rickard

Glad Påsk till dej med :D

2010-04-02 @ 15:53:38 | http://reipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback