Cola, spya och vatten

Jobbade i lördags, skulle ha fått jobba i söndags också men det är väl klart att jag åker på magjuka under natten då. Jag vaknade av att jag hade fruktansvärt ont i magen. Hade inte för mig att jag haft så ont i magen då jag haft magsjuka tidigare. Men jag förstår att jag måste ha blivit smittad av syrran. Den natten fick jag inte sova nå mycket mer utan var vaken med frossa och spydde med jämna mellanrum. Att jag då var tvungen att tacka nej till att jobba kändes inte heller bra eftersom jag är glad dem gånger jag får göra det.

Hela söndagen blev jag sängliggandes, att min säng är hemsk visade sig ju i att det kändes som om min rygg höll på att gå av efter ett tag. Var tvungen att kämpa mig upp varje gång jag skulle på toa och det vatten jag drack kom lika snabbt upp. Att tanken på att jag dagen, alltså idag skulle på besiktning med Nisse halv 10 på morgonen gjorde inte saken bättre. Känns som om allt är emot mig just nu.

Sov väldigt dåligt denna natt också och önskade att jag hade haft en annan säng eller någon som höll om mig trots att man är sjuk. Klev upp klockan sju efter att jag inte kunde sova nå längre. Det var en plåga att sätta sig upp i sängen och tänka på att jag måste köra bil ända till Piteå. Jag trotsade illamåenden med att få i mig en banan och avdomnad cola. Tog med lite extra i bilen som proviant. Kollade oljan innan jag startade bilen och körde iväg. Att det var halvsnöstorm gynnade inte mitt humör heller.

I detta inlägg vill jag passa på att tacka min älskade syster, vad skulle jag göra utan dig!

Ja, jag tog bort dig på facebook för jag klarar inte av att bli påmind om dig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback