God natt!

Idag har jag tagit tag i vissa saker som inte längre kunde ligga som ett skavsår och påminna mig om det jag hade. Är väl meningen att det ska kännas bra och skönt, att jag äntligen fått det bortgjort. Men jag vet inte, är blandade känslor för mig. Svårt att släppa tag om saker och människor man bryr sig om..men som sagt det är mycket tyngre att veta om att den människan lämnade en långt innan den talade om det för dig. Men du, lova att du tar hand om dig!

Nu är det dags för mig att hoppa i säng för imorgon ska jag äntligen tvätta Nisse hade ja tänkt om det inte är allt för kallt. Avfettning och allt där till ska användas. Fyndade även en kupévärmare för 99:- på Jula! Råkade även sladda lite med Nisse i en rondell. Halkigt ute!

På måndag är det nog dags för mig att fara på min första bilbesktning. Hade väl helst velat ha med mig någon bara för att. Eftersom jag ska köra ända till Piteå. Men jag ska väl klara det också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback