Ingen Big Deal

Har funderat lite på mig och bloggen, visst jag gillar att skriva och så vidare och ska inte ha någon avslutningsinlägg nu och säga hej då till er läsare. Men tror jag ska starta en till blogg vid sidan om som jag kommer skriva anonymt i för att få ut mer eftersom det är många saker jag inte väljer att skriva ner här. Eller tror att jag kommer starta en jag kommer göra det. Får se om ens någon kommer få tillgång till den eller om jag kommer vara så pass hemlig att ingen får det. Då tänker ni säkert att någon hittar alltid till den. Ja det kommer hända men jag kommer inte skriva namn eller något annat i den. Ni frågar er varför ja inte bara skriver i word dokument och sparar på datorn eller skriver i en vanlig hederlig dagbok. Nej för att jag vill inte!

Så nej det är ingen big deal!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback