Mer klagomål

Som ni kanske har märkt så gillar jag att klaga, jag klagar på allt. Sitter och klagar för mig själv men det stoppar mig inte från att andra ska få höra mina klagomål. Just nu sitter jag själv därför skriver jag ner det här för att ni ska få läsa det. Facebook är som ni säkert alla vet beroendeframkallande, men när man väl klarat sig utan det ett tag känns det bra. Man känner inget behov att gå in och kolla det. Utan det är sen då man kollar det en gång man måste kolla det hela tiden. Eller som när man uppdaterat en status måste man gå in och kolla om någon gillat den. Är ju en sådan hemsk tanke ifall ingen gillar min status! då kan jag ju verka mobbad!?

Dock var det inte det jag skulle klaga på. Nästan så att jag har glömt vad jag skulle klaga på. Förutom att jag inte köpt några julklappar och det är vecka 49 nästa vecka! Har ingen lust till något alls känns det som. Jag känner mig desperat efter ett förhållande så här i juletider. Jag vill kunna ändra min status på facebook så hela världen ser att jag har ett förhållande och faktiskt har någon som bryr sig om mig. Ett ställe jag vet att jag vill resa till nästa gång jag blir tillsammans med någon är Venedig, jag menar hur romantiskt är inte det!? Buhu jag vill ha någon att komma hem till efter jobbet!



En trött Annica på morgonen (men inte för trött för att göra miner)




Kommentarer
agge

Du har ju mig, jag är ju hemma när du slutat jobbet=P

2010-12-03 @ 13:39:06 | http://www.nogg.se/agnetha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback