Två saker bortgjort

Hämtat datorn och hämtat börsen är nu bortgjort, skönt. Nu var det bara sakerna kvar som jag ville göra inte var tvungen att göra. Men det ska också bli av!

Att sen kanske ta bort alla bilder på en person på facebook funderar jag på om jag ska göra eftersom jag sett att han tagit bort alla bilder på mig och suddat ut mig ur hans liv. Dags för mig också, men kommer bli svårare för mig för hur kul är det att ta bort saker som betytt så mycket för en? Jag vill inte ta bort allt det så att ingen ser att det någonsin har hänt. Jag menar om jag ska börja radera ut sånt ska jag ta börja ta bort gamla blogginlägg och bilder från bilddagboken. Svårt beslut det här..Saker jag alltid kommer undra över är varför det var så lätt för dig och hur kan en människa förändras så mycket på ett år eller rättare sagt bara några månader? Jag saknar dig, vill bara att du ska veta det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback