Yihhaa!

Nu ska jag för en andra gång testa lyckan med att fara på Farmen på juldagen. Måste ju ge det en till chans eftersom det inte gick så bra sist. Denna gång ska jag ta det lugnare och komma ihåg lite av vad som händer hade jag tänkt.

Fast före juldagen kommer ju faktiskt självaste julafton, vilket innebär att årets julkalender snart är slut. Jag har själv sett alla avsnitt hitills detta år så måste ju se dem sista och se hur det går för Hotell Gyllene Knorren, jag älskar att ha barnsinnet kvar och att jag även längtar till att få åka pulka och tefat i backen, för att inte snacka om att ta årets första åk med snowboarden!

Känns även som att denna dag har jag lagt min depression åt sidan och blickar framåt, livet är faktiskt inte så dumt!


Livet leker och jag har faktiskt underbara personer i min närhet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback