Hemligt uppdrag

Sitter på morgonens första lektion, ingen rolig sak efter som Illustrator krånglar för mig hela tiden, startar upp de, det stängs av, startar upp det, det stängs av..och fortsätter så. Vissa som känner mig vet att jag har dåligt tålamod och därför sitter inte min dator säker just nu. Nä men skulle aldrig slå något eller någon?

Senare ikväll kommer det hända en spännade sak för mig som bara ett x antal personer vet om. Resten får veta efteråt om det blir som tänkt. Mitt nervösa jag har då kommit fram nästan till sitt yttersta så önska mig lycka till trots att ni inte ens vet till vad.




Kommentarer
Jens

Du slår ju mig hela tiden :'(

2010-02-04 @ 11:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback