Lokalbusskräck

Ve och fasa, fick veta igår att Jens skulle jobba idag igen. Är glad för hans skull att han äntligen får jobba, men då han inte har gjort de har jag fått en stor chans till att bli bortskämd. Han har alltid funnits till hands och på max tio minuter har han kunnat fara utanför skolan.
Men nu igår var jag tvungen att gå in på llt.se och deras jobbiga hemsida som jag ville ta en köttkniv och skära sönder. Efter ett tag listade jag ut vilken buss jag skulle ta. Men trots att jag dubbelkollat fanns osäkertheten kvar.

Tänk om bussen inte skulle komma ändå? Vet att inte det skulle ha så stor betydelse eftersom det är inte så långa mellanrum mellan bussarna som ute i skogen hos mig.

Tänk om bussen skulle komma men den gick inte alls dit jag trodde?. Oj vad jobbigt en 18-årig tjej vilse i en så stor stad som Luleå..

Tänk om jag satt på bussen och trodde att någon annan skulle trycka på stoppknappen men att ingen gjorde det och bussen åkte förbi. Inte så stor risk då det var en buss som gick till gymnasiebyn och var smockfull med ungdomar..

Jag vet att jag är alldeles för paranoid för mitt eget bästa!, men det syns att jag kommer från buschen..



Kommentarer
Jens

Men sötnos, stackare då ;)

2010-02-18 @ 10:42:12
Åsa

Du undrade vad jag använder när jag fotograferar i backen. Jag har bara ett objektiv till min kamera, har länge tänkt skaffa fler men det blir aldrig av. Pengarna går till annat. Mitt objektiv är ett Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM och kameran är ju en Canon EOS 400D. Om jag blev rik skulle jag köpa en massa mer kamerautrustning! Men jag har så lite tid till att fota under skolveckorna å så :(

2010-02-18 @ 10:56:25 | http://asyourlifeflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback